Reconeixement A per la Cabra 2014

Havíem planificat de sortir avui per fer el recorregut de la que enguany serà la primera cursa de la Xallenge. I s’havia apuntat bastanta gent. Però això de l’aigua fa por a molts. Estem massa acostumats al Sol i al bon temps…

Quan mos hem aixecat a les 8, desprès de sentir ploure tota la nit, ja preveiem que el dia no estaria en perfectes condicions. I així ha estat. Whatsapp amunt i avall per decidir que fer: uns ja diuen directament que no surten, altres que potser millor un altre dia i altres diuen de sortir una mica mes tard esperant que la situació millori. Quedem a les 9 i finalment som un grupet prou arreglat tenint en compte les condicions. Esperem a gent de Mora que fan tard i decidim sortir un primer grup perquè ja mos estàvem començant a gelar. Així que, mentre Victor es queda a esperar, la resta enfilem cap a Maula sempre acompanyats d’una fina pluja que no mos deixarà en tot lo dia. Quan arribem a dalt veiem que Victor acaba de sortir del poble o sigui que comencem a baixar pel sender de Pena-roja amb molta calma perquè les pedres estan xopes i hi ha certa poreta de caure. Quan nomes portàvem un tros fet, l’Angel perd tot l’aire de l’amortidor i ha de tornar cap al poble juntament amb un parell mes que tenien hora per tornar a casa. Doncs res, avall. A mida que anem baixant mos anem animant i arribem a baix a un bon ritme. Mentrestant, ja se mos han ajuntat Victor i companyia just per començar a pujar des de Biscorn cap a la costa del Moro. Arribats a dalt, mos trobem amb gent de la Penya que ja feien lo camí de tornada al reves nostre. Uns altres valents i valenta, com naltros. Los hi diem adéu i un altre cop cap a Maula per agafar el sender de la Cuna i poder baixar per les Vallongues, que son molt més divertides de baixar que de pujar. I molt més rapides. Avui el terreny estava perfecte. Seguim direcció Ginestar i, a mig camí, mos desviem a la dreta per anar cap a la bassa d’en Perdigó. Arribats a dalt mos trobem l’Angel que ja havia posat aire a l’amortidor i tornava a estar a punt per acompanyar-nos en la part final del recorregut. Anem cap al coll d’Esparigueres, baixem i girem a l’esquerra per anar cap a Banyoles passant per les planes de Vidal. Abans, però, hi ha un grupet que decideix marxar cap al poble perquè se’ls hi feia tard i encara havien de preparar el foc per la calçotada. La resta fem lo sender d’Enagas, que estava fantàstic, i pugem pel camí de Banyoles fins arribar a la carretera. I des d’aquí, uns trossos per carretera i altres per camins, fem cap al poble ben bruts, ben xops però molt contents perquè avui hem xalat de valent.

Lo recorregut és bastant trenca cames: amunt, avall, amunt, avall… Los senders son una meravella, com no pot ser d’altra manera, i la baixada de les Vallongues, espectacular. Lo dia de la cursa no serà igual perquè es va més a sac i sempre s’apreta més que de costum, però creiem que la gent sortirà contenta i s’ho passarà molt bé. Nomes queden 15 dies…

via btt Tivissa

by btt Tivissa

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 nov. 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments