2ª Camí dels Bandolers

Ahir, sis socis i un híbrid vam participar a la 2ª Camí dels Bandolers a Sant Carles de la Ràpita que mos va deixar un bon gust de boca a quasi tots, sobretot per la paella del final.

Abans de sortir ja sabíem que el recorregut seria lo mateix de l’any passat, o sigui que ja anàvem preparats. Però enguany lo temps mos va acompanyar amb un cel sense núvols i un solet que cada cop fa més intens lo nostre moreno ciclista. La sortida es dona amb puntualitat i, a diferencia de l’any passat, neutralitzada fins a la fabrica de ciment. Això a naltros mos va semblar una molt bona decisió perquè va fer menys durs aquests primers quilometres d’asfalt i perquè feia bonic veure a tot lo grup de bicis com anaven passant pels carrers de La Ràpita. Però quan vam deixar l’asfalt, va començar la cursa de veritat i el grup va estirar-se ràpidament. Primer pista, desprès sendera, mes pista i amunt fins arribar al començament d’una sendera tècnica des d’on es tenen unes vistes fantàstiques del delta. Dubto que algú s’aturés a contemplar-ho, tal com anem amb un coet al cul. La sendera, boníssima, amb alguns llocs complicats i molta pedra però per xalar a base de be. Un cop a baix, tornem a pujar per pista que s’acaba en uns bancals on hi ha el segon avituallament i on comença la segona sendera, però en pujada i on cal baixar de la bici i clavar be les sabates a terra perquè es una bona paret. Al cap d’uns metres, que semblen molts però que segurament nomes son 30, es pot tornar a pujar a la bici i anar fent aquesta sendera que s’acaba amb dos passos molt complicats: una llisera i unes escales amb varilles laterals que poca gent va fer dalt de la bici. Després comença la baixada final per carretera fins a La Ràpita. Una baixada molt rapida on pots arribar als 70 qm/h i on mos vam creuar amb un nombrós grup de gent que pujaven caminant i que a algú se li van aparèixer enmig d’una corba. Los frens devien treure fum!! Arribem al poble però abans de creuar la meta, los de La Ràpita volen posar a prova les nostres cames i mos fan pujar fins al Santet per sendera i baixar, com no podia ser d’altra forma, per sendera. Un bon final d’una cursa més dura de lo que sembla per la distancia i el desnivell.

Un cop arribats, ràpidament a fer uns gots de cervesa, esperar que arribin tots los socis i a menjar un bon plat de paella mentre, com sempre, comentem totes les incidències de la cursa.

Un cop més, donar les gracies al Club BTT La Ràpita i a tots los voluntaris per fer possible aquesta cursa i tractar-mos tan be.

I també agrair al Lluís i la Fàtima totes les fotos que van fer. Sense ells, lo testimoni gràfic seria bastant minso.

Ara a entrenar per la propera cursa, la VII Marxa del Riu que, segons informacions solvents, canviarà totalment de recorregut respecte l’any passat. Mos veiem a Xerta lo 26 de maig.

Per problemes tècnics de l’organització, encara no podem donar les classificacions com fem habitualment. Una mica de paciència, com demana Rajoy. Però en aquest cas, no en caldrà tanta…

via btt Tivissa

by btt Tivissa

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 Nov 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments