Setmana de sortides

Aprofitant aquesta setmana de vacances generals hem fet unes quantes sortides ben variades. Primer, cadascú pel seu compte. Desprès a la Fou passant per Llaberia i, finalment, una visita a Móra passant per les Moles.

Diumenge de Rams, hi va haver una mica de campi qui pugui per motius familiars. Alguns havien d’anar a beneir lo ram i havien de ser a casa d’hora. Altres, seguint amb la preparació de la Xallenger, necessitaven fer quilometres i uns altres, mes cansats, necessitaven relax. O sigui que hi va haver una mica de desbandada general pel terme.

Divendres toc de queda i a les 8 del mati marxem cap a Llaberia per carretera perquè volem provar una ruta nova cap a la Fou de Capçanes. Arribem al poble sense massa histories apart de l’apretada que l’hi vam fer a un ciclista de carretera que no podia deixar-mos enrere. Li vam fer suar la cansalada durant una bona estona. Un cop arribats, agafem la sendera nova que comença molt bé i que provoca grans crits de joia de l’Angel. Però va alegrar-se massa aviat perquè de seguida lo camí es complica amb tombs molt tancats i un munt de pedres al mig del pas. Toca baixar de la bici i anar fent fins que tornem a poder pujar i, patint una mica, anar baixant amb molt de compte. Poc a poc la baixada és va fent menys tècnica i tornem a xalar a base de bé fins arribar a la Fou, que segueix rajant amb força. D’aquí enfilem cap a Capçanes i La Serra on un grup decideix tornar per la carretera perquè ja n’ha tingut prou i l’altre torna per les Rioles per acabar de completar una bona ruta.

Diumenge tornem a quedar a les 8, però d’hora nova. Ha costat una mica més d’aixecar-se però sortim bastant puntuals. Decidim anar cap a Móra per retornar les moltissimes visites que la gent de la Penya fa al nostre terme. Anem cap a La Serra però passant per les Moles i agafem un camí nou per naltros que mos porta fins a l’Ull de l’Asmà. A partir d’aquí barranc fins a Garcia, travessar el riu seguint la via del tren i cap a Móra. Parem un moment per menjar una barreta i un altre cop cap a La Serra pel camí de l’abocador. Abans de la carrasca de Guixo mos separem en dos grups: un torna cap al poble (obligacions familiars com sempre) i l’altre cap a les Moles un cop més seguint lo barranc de Capcir per agafar la sendera de pujada i baixar pel GR. I al migdia ja érem a casa després d’haver fet 52 quilometres bastant rodadors i amb poc desnivell.

Mentrestant, teníem a Víctor fent la ultima etapa de la Volcat juntament amb l’Adrià. Van acabar en la molt meritòria posició 198 i 199 després de tres dies, 171 quilometres i 5500 metres de desnivell negatiu. Quin parell de pros!!
I ara, a seguir preparant la 1ª Cronoescalada btt Memorial Cristian Méndez Cavallé d’aquest diumenge 7 d’abril. Esperem que vingui força gent i s’ho passin d’allò més bé. Per part nostra farem tot lo possible per que sigui una cita fixa en lo calendari de molta gent.

via btt Tivissa

by btt Tivissa

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 Nov 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments