Marxa Trenca-torrompers a La Pobla de Massaluca

A les nou del matí, quatre membres del Club BTT Tivissa,  arribem a la Pobla de Massaluca. Anem a buscar els dorsals i un d’ells decideix fer la ruta llarga. Els altres tres optem per la curta. Sortim, puntuals, a les nou i mitja fent una volta per dins del poble d’un quilòmetre aproximadament.
Comencem a rodar pel camí i de seguida trobem la primera senda. Es fa una mica de tap al principi de la senda però ràpidament comencem a agafar posició. Al tercer quilòmetre de la sortida trobem la separació entre la ruta llarga i la curta. Ja teníem clar quina faríem…

Rodem una estona per pista i trobem la segona senda.  Impressionant. Tenia uns desnivells d’un 17%, més o menys, amb unes revoltes molt tancades i molt llarga. El terreny estava immillorable.

Arribant a baix, després d’uns 4 quilòmetres de senda, trobem un barranc ple de lliseres i  d’aigua, una mica tècnic. De seguida tornem a pujar per una senda fins arribar a la pista on fem uns quants quilòmetres amunt i avall amb uns bons desnivells, tal i com ha de ser una bona cursa de Trenca-torrompers.

Parem en el primer avituallament. Mengem i bevem i a tornar-hi!

Trobem la tercera senda. Res a envejar a les altres, genial! Tota de terra, amb l’escòrrec al mig on la bici s’agafava molt bé i comentem una vegada més: “quina passada les sendes!”.

Tornem a trobar pista i amunt, amunt i passem per el segon avituallament on no parem, seguim endavant…

Als 30 quilòmetres aproximadament arribem a meta on ens esperava el millor, la botifarrada, la cervesa i  el vi de la Terra Alta.

La cursa va ser fantàstica, vam xalar molt del terreny i de les vistes.

Des del club volem felicitar a l’organització ja que estava tot molt ben senyalitzat, els dos avituallaments eren de líquid i sòlid i, com a fi de festa, hi havia un gran esmorzar. L’any vinent segur que hi tornarem!!

Classificació  dels socis btt Tivissa.

Antonio. 7 – 1:52

Oscar. 8 – 1:52

Angel. 18 – 2:09

Esteve. 79 -3:23  (Circuit llarg)

via btt Tivissa

by btt Tivissa

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 Nov 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments