Canvi de plans

Ahir teníem previst fer el possible recorregut llarg de A per la Cabra d’enguany però vam decidir canviar i anar cap a Gavadàpassant per Aumet,.una zona que feia temps que no visitàvem.
La pujada fins al coll de Monetze la vam fer sense suar massa però la calor ja apretava i encara no eren les nou… A partir d’aquí tot baixada fins a Aumet. Abans d’arribar-hi trobem una bici que algú que devia fer dos metres d’alt ja no volia. Quin ferro! Desprès d’una pujadeta per arribar a la pista de Gavadà, fem parada llarga perquè l’Angel ha perdut lo bidó d’aigua i ha de tornar enrere a buscar-lo i, quan ja marxàvem, em dono compte de que la meua roda esta desinflada. Quatre manxades i amunt, meravelles del tubeless. Agafem la pista direcció a Gavadà i la baixada a sac fins que se li creua un gos a l’Antonio que no se’l menja per centímetres: anaven gos, gossa i un cadellet. Desapareixen pel bosc i naltros camí de tornada cap a Tivissa per les Moles. La meua roda seguia perdent aire i a l’arribar baix decideixo anar per carretera fins al poble mentre els altres se’n van a fer l’ultima sendera del dia.
Arribo a casa amb la roda baix de tot. Be, ja ho miraré a la tarda que ara m’he de dutxar i anar a bufar al casament de Quimo, que no s’espera la cançó que li tenim preparada. Felicitats company!!
I diumenge que ve cap a Amposta per participar a la Duextrem, quarta prova de la Xallenger.

via btt Tivissa

by btt Tivissa

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 Nov 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments