De Menorca a Rialp

Estiu, vacances, platja……..

Tot això m’ha fet provar un altre esport….

Però res, si corre ja em costa imagineu-vos això de bucejar.

O sigui que al tornar de les vacancetes a ses illes, lo primer cap de setmana ja m’he posat les bambes i he anat a córrer.

Amb la companyia de l’Eli i el Jaume, divendres pujem cap a Espot perquè dissabte jo faig una cursa a Rialp, la Matxicots Challenger, i ells dos i l’Heura fan la Matxicots Popular lo diumenge.

Dissabte m’aixeco a les 4 de la matinada, doncs la sortida és a les 5:30, i baixo a Rialp on sortim, amb puntualitat, els participants de la cursa de 36km i 3500 d+ i de l’ultra de 82 km i 7000 d+.

Lo primer tram de la cursa consta de pujar,pujar i pujar. Rialp està situat a 725 m i al cap de 17 km arribem al cim del Montsent de Pallars a 2883 m. Una vista impressionant ens espera a dalt de tot amb l’estany Gento molt aprop. Després de tanta estona pujant per fi baixem, però dura poc i al cap de res tornem a pujar fins al Montorroio 2860 m. i des de dalt una baixada on los quadriceps s’et posaven al clatell.
Al final un bon matí amb un temps perfecte i la companyia d’un noiet de 14 anys amb qui vaig fer tota la cursa i que em va deixar al.lucinat (juga a handbol i a l’estiu corre lo que pot pel Pallars).

Dissabte, per celebrar la 18a posició a la cursa, anem a sopar al Restaurant Juquim d’Espot, un restaurant que val moooolt la pena, pel menjar i perquè mos deixa disfrutar de la golejada del Barça!

Diumenge toca Marxa popular de 13 kms i 1.000 d+, on participen l’Eli, el Jaume, l’Heura i unes 40 persones més. A les 9:40 hrs. del matí es dóna la sortida des de Rialp i recorre els pobles d’Escàs (on els esperem la Berta i jo i un avituallament amb embotits, xocolata, begudes…..), Surp i Rodes (de nou avituallament amb cocs i beguda), per tornar a Rialp de nou (contents, algo cansats i……. tips! jejeje).

Al final, entrega de premis i dinar per tots els participants.

Llàstima del temps de diumenge! El fred i la pluja fa que dinem i marxem ràpid, a veure si a la Ribera d’Ebre fa més bon temps………

I diumenge 25…………..PUJADA AL MONTSIÀ!

Això és un no parar!

Salut i cames

Xavi i Heura

1 Comment

1. Xavvv

Molt be Crack! Vaig tenir la cursa a la cartera per si no podia fer la MM11 pero al final cap a Collfornic .
    L'any que be ja la tinc a l'ajenda!

Salud i sort a la Cavalls , que ja ho tens al caure.

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 Nov 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments