I CURSA DE LES FONTS – XERTA

Informació tècnica
Distància total: aprox. 25.000 m.
Desnivell acumulat positiu: aprox. 1.200 m.
Alçada màxima: 879 m. (cim de la Coscollosa)
Alçada mínima: 12 m. (Plaça major de Xerta)
Descripció del recorregut
Sortirem de la Plaça Major i ens dirigirem cap al camí dels Arquets, deixarem el camí a l’esquerra i pujarem per un corriol fins trobar el camí de Coves d’en Castells que seguirem durant uns 100 m. Després pujarem per les Coves d’en Castells i tornarem a baixar cap Roca Roja passant pel Pinar Negre i fins la font de Nadal. Continuarem cap a la font de Perera i llavors pujarem als Plans de Rambla, passarem per la Vall d’infern i farem cap a les Ombries de Paüls. Passarem pel cim de la Coscollosa i baixarem a la Moleta, crestejarem i gaudirem de la vista de la vall de l’Ebre abans de baixar al refugi del CCEX a la font Nova. D’allí anirem al camí dels Bous que baixarem fins al Canal Xerta-Càlig. Seguirem el canal fins al final i continuarem per uns camins i corriol que ens portaran fins al camí de la Baldanera i després al principi del camí de la Punta Alta. Llavors seguirem per la Via Verda fins l’antiga Estació de FFCC i pels carrers del poble per tornar a la Plaça Major on hi haurà el final de la cursa.
Durant el recorregut hi haurà 6 avituallaments (liquids i sòlids). El primer serà al camí de Coves d’en Castells, el segon a la font de Perera, el tercer al final del Barranc de la Vall d’infern, el quart a la Moleta, el cinquè al camí vell de la Bassa d’Ossera i l’últim al camí de la Baldanera.
A l’arribada hi haurà menjar (salsitxes i baldanes) i begudes per als corredorsEs faran controls de pas en llocs estratègics del recorregut.Tot el recorregut estarà senyalitzat amb cinta plàstica (roig i blanc) i cartells indicadors.Els corredors en finalitzar la cursa disposaran de dutxes al casal municipal.

1 Comment

Organització

Sponsor #1 Sponsor #4 Sponsor #5 Sponsor #2 Sponsor #3

Sponsors

54è Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria…

Introducció L’Extrem Tivissa organitzem aquest any 2018, la festa dedicada als excursionistes de la nostra vegueria, per descobrir tots junts, un…

01 Nov 2018 Caminar per Tivissa Extrem Team Tivissa General Extrem Tivissa No comments